Sağlık Müdürlüğünden İçme Suyu Açıklaması

SAĞLIK - 24-05-2024 16:16

Sağlık Müdürlüğünden İçme Suyu Açıklaması

Son zamanlarda ilimiz Eyyübiye, Haliliye ve  Karaköprü ilçe merkezlerinde Büyükşehir Belediyesi tarafından tüketime verilen içme kullanma sularıyla ilgili şikayetler 23.05.2024 tarihinde yapılan İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulunda değerlendirilmiş olup, İl Sağlık Müdürlüğümüzce içme suyu arıtma tesisi çıkışından alınan su numunelerinin Şanlıurfa ve Gaziantep Halk Sağlığı Laboratuvarlarında yaptırılan fiziksel, kimyasal ve mikrobiyolojik analizlerinde; içme suyunda herhangi bir uygunsuzluğun olmadığı ve analiz sonuçlarının İnsani Amaçlı Sular Hakkındaki Yönetmeliğe uygun olduğu görülmüştür.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
KARDİYOLOJİ UZMANINDAN MEYAN KÖKÜ ŞERBETİ UYARISI

KARDİYOLOJİ UZMANINDAN MEYAN KÖKÜ ŞERBETİ UYARISI

26-06-2026 - SAĞLIK

BOZOVA MEHMET ENVER YILDIRIM DEVLET HASTANESİ’NDE BİLGİSAYARLI TOMOGRAFİ HİZMETİ BAŞLADI

BOZOVA MEHMET ENVER YILDIRIM DEVLET HASTANESİ’NDE BİLGİSAYARLI TOMOGRAFİ HİZMETİ BAŞLADI

24-06-2026 - SAĞLIK