Fatih Mehmet Bucak’ın Girişimleriyle Siverek Belediyespor Şampiyon İlan Edildi!

Tahkim Kurulu’nun kararı sonrası Siverek’te kutlamalar başladı; uzun süredir beklenen 3. Lig hayali resmen gerçekleşti.

FUTBOL - 05-05-2025 21:58

Fatih Mehmet Bucak’ın Girişimleriyle Siverek Belediyespor Şampiyon İlan Edildi!

Siverek Belediyespor’un 3. Lig’e yükselişinde önemli bir gelişme yaşandı. Tahkim Kurulu, 12 Şubatspor’un sunduğu darp raporunu, maçtan 100 dakika sonra alınması ve delil yetersizliği nedeniyle geçerli saymadı. Kararla birlikte Siverek Belediyespor, 2024-2025 sezonunda TFF 3. Lig’de mücadele etme hakkı kazandı.

Şampiyonluk kararının ardından açıklamalarda bulunan Siverek Belediyespor Kulüp Başkanı Lütfü Küçükbayrak, sürece büyük katkı sunan Fatih Mehmet Bucak’a teşekkür etti. Küçükbayrak, “Bu şampiyonlukta Fatih Mehmet Hoca’nın çok büyük emeği var. Süreci başından beri takip etti, desteğini esirgemedi. Kendisine Siverek halkı adına teşekkür ediyorum,” ifadelerini kullandı.

Karar, Siverek’te büyük sevinçle karşılandı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Şanlıurfaspor Davasında Kayyım Talebine Bir Kez Daha Ret

Şanlıurfaspor Davasında Kayyım Talebine Bir Kez Daha Ret

18-06-2026 - FUTBOL

Şanlıurfalı İş İnsanı Feridun Geçgel, Fenerbahçe Futbol A.Ş.’den Sorumlu Yönetici Oldu

Şanlıurfalı İş İnsanı Feridun Geçgel, Fenerbahçe Futbol A.Ş.’den Sorumlu Yönetici Oldu

15-06-2026 - FUTBOL